Bbserra Bebeğime detaylı ultrason da koroid pleksus kisti bulunmuştu 2 tane daha sonraki haftalarda geçti 39 haftalık doğum yaptım kalbinde delik olduğunu öğrendim acaba bebeğim down sendromlumu? Nolur yardım edin
Emir123ali Bbserra Benim kardeşlerimin kızları kalbi delik doğdular zamanla kapanır demişti doktorları ve kapandıda biri 5 diğeri 7 yaşında
Yelda35 Bbserra her kalbi delik olan bebek down sendromlu değildir bir süre sonra o delik kapanıyor. Geçmiş olsun
Zlm Bbserra kalbindeki delik için soruyosaniz başka bı nedenden de olabilir bizim kızında kalbinde delik var ama dön sendromlu değil
1prens1prensesannesii Bbserra oğlum da 4 tane vardı.. Detaylı ultrason da. Doğarken kapanır demişti perinatokog. Kapandı da Şükür iyi şimdi 16 aylık. Her kalbinde delik olan down sendromlu değil. Öyle olsa doğduğunda söylerlerdi size.
sokomel bizde de kalpte ekojenik odak vardı o sebeple şüphe vardı ama sağlıklı doğdu 🙏🏻 içinizi ferah tutun.
Bbserra sokomel bebeğim hafif çekik gözlü ve küçük burunlu insan korkuyor ama doktorlar muayene etti ve hiç biri down sendromlu demedi
Bbserra 1prens1prensesannesii doktorlar muayene etti kalpteki deliğin ikisi de çok küçük biri kesin kapanır diğeri için 1 ay sonraya randevu verdi
sokomel Bbserra benimkinin burnu da küçül hatta ultrasonda da burnu küçük demişti doktor. gözleri de çekik doğdu. bunların hiçbiri ciddi bi kıstas değil aslında. doktorunuz bir şey demedikçe kendi kendinize düşünüp üzülmeyin.
Tugceasel16 Bbserra merhaba canım benim hamileliğimde down sendromlu dediler ve Allah’a şükür öyle bişey olmadı kalbinde küçük milimlik bir delir var ve doktor korkulacak bir durum yok dedi
Bbserra Tugceasel16 bize de 2 delik var ikisi de çok küçük biri kapanır kesin dedi diğeri için takip edilmesi için 1 ay sonraya randevu verdi umarım gittiğimizde kapanmış olur
GoGirl Bbserra bir arkadasimin cocuguda kalpte delik vardi anjiyo fln simdi gayet iyi oldu down degildi gecmis olsun