Annecikkkkk şort yada elbise giyerse kışın öyle giydirdim. Genelde evde içi polarlı eşofman altlarıyla gezdirdim. Sürekli külotlu çorapla kalması beni rahatsIz ediyor. Kendimde sevmem öyle dar şeyleri kızımın da rahat edemeyeceğini düşünüyorum. Çok soğuklarda dışarı çıkmam gerekirse külotlu çorabın ayaklarını kesip eşofman içine tayt gibi giydiririm böylelikle bileklerini boşta olduğu için sıkma payı azalıyor