Mom544154 salı günü akşamı afedersiniz midemi ve bağırsaklarımı bozmuşum, midemi üşütmüşüm, 2-3 gün sürdü , sonra geçti fakat bu kez de grip oldum ve öksürüyorum ara ara. Bana göre her zaman olduğum klasik grip bu, farklı bir şey yok ama aklıma da kurt düşmüyor değil. İki biontech aşılıyım. Sizce covid miyimdir? Koku, tat gitmedi ve ateşim de hiç olmadı çok şükür. Covid geldi diye diğer hastalıklar yok mu oldu, ben çok sık grip ve faranjit olurum ama yine de içime bir şüphe düştü işte. Çocuklar var diye maskeli geziyorum evde