Demirinannesi02 Biz de ailecek delta varyantı olduk. Bugün 11. Günümüz. Önce kızım oldu. Ateş + öksürük… Ateşi 4 gün sürdü. Dönüşümlü calpol+ dolven içti. 4saatte bir ateşi olsun olmasın içsin dendi. 5. Gün artık vermedim ve ateşi çıkmadı. Allahıma bin şükür . Öksürüğünü de bol bol ıhlamur ile geçirdim.
Bizde belirtiler: ben sürekli hapşurdum. Sesim değişti. Burnum aktı. İçten bi üşüme oldu ara ara. Baş ağrısı, sırt ve kemik ağrısı hiç olmadı. Eşimin hafif sırtı ağrıdı. Onun hapşurma, öksürük, ses değişikliği olmadı. Onda sadece tar koku gitti hepsi bu. Ama pozitif çıktık.