Linamommg ben ilk bir ay başka odada yattım oğlumla birlikte kızım rahatsız olmasın diye ama keşke en başta aynı odaya alıştırsaydım. Birde odadan ayırmaktan ziyade sizinle uyuma alışkanlığını bıraktırmalısınız ve eğer oda ayıracaksanız şimdiden ayırın çünkü çocuk doğduktan sonra ayırırsanız bebek geldi beni gönderdiler psikolojisine girebilir..