Birminik_annesi ben arızalı değilim çok şükür. Hala diyorum birini layıkıyla büyütmeyi beceremeden ikincisinin kanına girmeyin. Bu devirde kol kanat gersiniz demişsiniz. Asıl bu dönemde ikisine sahip çıkmak ne kadar zor biliyor musunuz. Tabiki hayır. Çünkü siz kendiniz ileride rahat edebilmek, çocuk aradan çıksın diye çocuk düşünüyorsunuz. Normalde ikinci çocuk isteyenlere bir şey demedim haddim değil. Ama sizin düşüncenizdeki aradan çıksın konuşması insanı sinir ediyor. Kendi çocuğunuz İçin aradan çıksın arada büyüsün diyorsunuz. Sadece aradan çıkması İçin çocuk yapıyorsunuz.