tombikdonerkankasiiskender ezogelinn bende bugün aldım henüz hatiritalandırmadım birazdan yapıcam inş 😁
Zsnbr Deletedmom_15 üst modellerle arasında pek bi fark olduğunu düşünmüyorum açıkçası cnku işlev aynı. 20 gün falan oldu alalı cok güzel cok rahat bişey. Abartmıyorum yani resmen ne var ne yok topluyor. ince tozları topluyor resmen. Ha önünün açık olması lazım o yuzdn böyle engel olabilecek rahat hareket edebileceği ortam sağlamak lazım herseyi cok iyi süpürmesi silmesi işte tek çözmeye çalıştığım şey moplarken halıların üzerine cıkmaması gerekiyor bunu çözmek biraz uğraştırıyormuş ama ilk fırsatta onu da öğrenmeye çalışacam onun dışında cok bi eksi yönü yk ben kayıtlı haritalamdorma yapmadım hergün yeniliyor haritasını daha iyi oluyor dışarı çıktığımda da gayet tlfnla çalıştırıyorum engele takılmadıkca mis gibi oluyor ev ben gelene kdar 🥰🥰
Serrax Zsnbr üst modellerle arasındaki fark bu işte😊 s7 de moplarken halıların üstünden geçerken mopu kaldırıp geçiyor. Ben de s7 almayı düşünüyorum epey araştırdım bu konuyu. Halıyı kirletir çünkü mop
Deletedmom_15 Serrax hmm, no zone mop yapıyormuşsun sanırım. Siz alınca deneyimlerinizi yazar mısınız? Ben de araştırıyorum da. En iyisi sizce de roborock mu
Zsnbr Serrax tabi canım halıları kirletir bncede o yuzdn hiç halı da denemedim eğer s7 kaldırıyorsa halı üzerinde cok iyi bn hc o kısmı düşünmemiştim
Serrax Deletedmom_15 evet en iyisi roborock aslında benden çok eşim araştırdı,makine mühendisi kendisi bir şeyi günlerce araştırıp içine sinmedikçe almaz. Ona güveniyorum o yüzden. Trendyolda yorumlarını da okudum ve çok iyi hoşuma gitti yorumlar da.
Serrax Deletedmom_15 yok no zone mop dediğinde sadece süpürüyor heralde. Bunda mop özelliği aktifken sert zemini tanıyor ve hakıya geçerken mop hava kalkıyor parkeye ününce silmeye devam ediyor
Deletedmom_15 Serrax evet öyleymiş siz deyince hemen az araştırdım, sadece halıdan parkeye geçerken, halının uçlarını ıslatabiliyormuş. Genel olarak herkes memnun. Ne diyeyim nasip olsun 😀👍
Deletedmom_15 Serrax inanamayacağım bir şey oldu ve bugün bana nasip oldu robot😍 eşim sürpriz yapmış, hiç lafını bile etmemişti. Roborock s6 almış henüz kutuyu bile açmadım ama mutlu oldum. Darısı size ve tüm isteyenlere 🙏
snyck tombikdonerkankasiiskender roborock s5 max , xiaomi vacuum mop pro 2 bunlar 3000-4000 civarı en iyi bahsedilenler birde xiaomi vacuum mop pro buda 2500-3000 arasi değişiyor bende almayı düşünüyorum alırsam 3unden birini alcam roborock sanırım bir kac milim daha yuksekmis
tombikdonerkankasiiskender snyck dün vacum mop pro aldım 3000 lira fiyatı vatan teknosa mediamarkette
YesimKnc @tombikdonerkankasiiskender Xiaomi Mi Vacuum Mop 1C 2 in 1 Akıllı Robot Süpürge ve Paspas . Benimki bundan eşim bana hem anneler günü hemde doğum hediyesi olarak almıştı. Çok aşırı memnunum. Sadece mop kısmı ilerde kullandıkça biraz iz bırakıyo ama ben yıkıyorum sürekli öyle kullanıyorum. Aşırı hamarat çok rahat ettim tavsiye de ederim kesinlikle 🤌🏻 Benden sonra ailemden herkes komşuda dahil aldı aynısından çok memnunlar 👍🏻
Deletedmom_15 Serrax valla ben de sevindim nasip olsun deyip de bu kadar çabuk duamın kabul olduğu başka bir şey olmamıştır herhalde 😀😍