Ahanife dediğim gibi yap canım bir kaç gün içinde o kadar rahat olacak ki biraz küçük diye damla vermemiş olabilir doktor rica edince yazıyo gaz damlasıda çok iui işe yaradı sabah öğle akşam yağ verdim damlayan gerek kalmadı küçük bebişin ne kadar verirsin bilmiyorum ama yağ kwsin ver