Kızlar bebeğim 18 günlük gazımız var ilaçlarla masajla sıcak havluyla rahatlatmaya çalışıyorum ama nafile tabi yine ıkınmalar aynı ayrıca kakasınıda az az yapıyor iyice iyice çıkarmıyor az az yaptığı içinde sürekli altını değiştiriyorum poposu kızardı artık sile sile pişik kremi kullanıyorum kaka sorununu yaşayan var mi neler yapıyorsun ?