Kesinlikle kesinlikle yaparsın😊 benim kayınvalidem 25 gün kalıp gitmişti gidince ağlamıştım nasıl yapacağım yapabilir miyim diye gittiği ilk gün alışmıştım bile altını değiştirmeye, banyo yaptırmaya 💪 😁 kendine İnan sadece yeter. Bir bebek yalnızca yanında annesini arar 🥰