MinnakAras Daha 9 günlük tazecik annesin canım. Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. Korkulara gelince şu an lohusasın hormonların çok farklı çalışıyor. 9 gündür konuşmayan derdini sadece ağlayarak anlatan küçücük bir canlıya sahipsin. Yani alışacaksın , yapabileceksin, yetebileceksin. Onun için en mükemmel bakımı sağlayacakta sensin, duygusal açlığını giderecek olanda..Lohusalığı geçtim, çoğu anne bunu hissediyor. Benim bebeğim 15 aylık ama ara ara hala böyle hissettiğim oluyor. Ama bu zamana kadar tek balıma baktım ve hallettim her şeyi. Daha da güçlendim. Sende böyle olacaksın. Bir bebeği annesinden daha iyi hiç kimse anlayamaz. Kayınvalidene gelince, gitmekle çok iyi bir şey yapmış sana. Eğer o her şeyi kendisi yaparak seni arka planda bıraksaydı bebeğine alışman daha uzun zaman alarak belki aranızdaki bağı zedeleyecekti. O sebeple kendini hiç üzme.Haa zor olur ama biz anneler her şeyin üstesinden geliriz💪