Misipisi35 biner biner hiiçç korkma dışarı çıkmaya bende çok korkuyordum durmazsa nasıl durdurcam ya ağlarsa falan diye ama kendimi eve kapattıkça psikolojik olarak kendimde bunalıma giriyorum diye yaşaya yaşaya öğreneceğim kafasına girerek bol bol çıktım oda alıştı etrafı incelemekten beni bile görmüyorsu kuştu köpekti güneşti derken yoruluyordu bende hava almış oluyordum.daha küçük ya emzir çık emzirme aralığa göre kendinş ayarla 2 bucuk 3 saat olmasına yakın emzirme örtüsü ile emzirip dolanmana devam edebilirsin ☺️ Bol bol enerji depolayıınn🥳🌺