Hanımlar 47 gunluk bebeğim war.o günden beri evdeyim ama bunaldım son sicak havalarda bi hava almak istiyorum açıkçası. Ama bebeğim Emiyor.simdi ben doyurup uyutup mu dışarı çıkmalıyım. Yoksa tamamen doyurmayip bi kac saat sonra mi karnını doyurup uyutmalimiyim. Bu şekilde durur ağlama huyu yok çok şükür. Bir de bebek arabasına binebilir mi 47 gunluk bir bebek. İlk bebeğim hicbisey bilmiyorum yardımcı olur musunuz