alisileedis örtme şeklinize bağlı birşey bu, hem giyinik hemde 4 kat örtülü aslında çocuk üşümüyor terliyor siz baktığınız anda o teri göremezsiniz ama vucudunda kuruyup buz kestirir. 23 derece zaten ideal üşüme olasılığı olmaz, bu hataya bende düştüm hastaneye bile gittim, Ağustos sıcağında üşüyor diye doktor bi tarafıyla güldü bana 😂 çocuğu böyle gidersen zatürre edersin havale geçittircen dedi düşün. Kendiniz nasıl rahatsanız oda öyle, kendi giyiminizin bir tık üstü olmali sadece, yani siz kısa kollu duruyorsanız o ince uzun kollu giyebilir ustunude ince ortmeniz lazım