Kızlar evimiz 23 derece sabit Karadeniz de yaşıyoruz. Geceleri sanki daha da soğuk oluyo ama derece hep 23 gösteriyo. Bebeğime 2 kalın 2 ince battaniye örtüyorum resmen ve yinede üşüyo napacağımı şaşırdım. Gece mızırdanıp durdu yanıma aldım yanımda öyle güzel uyudu ki.