Uzaybtl alışması lazım yüz üstü durmaya🤍
Her bebek aynı değil ama bende senin yaşadığını yaşadım esniyor esniyor ama uyuyamıyordu ilk önce bi düzen oluşturdum oyun halısı varya tepesinde oyuncak olan ondan aldım sabah 7 gibi uyanıyor oğlum mamasını veriyorum biraz kucağımda oynuyorum sonra oyun halisin koyuyorum biraz oyalaniyor cingirak v.s gösteriyorum oyalıyor max 2 saat oyaladiktan sonra esnemeye başlıyor sonra banyo gaz masajı yapıyorum mamasını iciriyorum gazını aldıktan sonra yüz üstü yatiriyorum (sirt üstü kendini uyandiriyordu)emzigini veriyorum poposuna yavaşça vuruyorum o yorgunlukla uyuyor emzigini çıkarıyorum sonra rutine devam ediyorum anlayacağın gece uykusuna da 8.8:30 da geçmiş oluyor bir sıkıntısı yoksa uyur inşallah sende stres yapma düzelecek elbet😘