Nerde yanlış yapıyorum ? 05,30 da uyanıyor akşam 20:00 ye kadar . Nasıl dayanıyor ? Bir kere uyusa yarım saat çok şükür diyorum . Önceden göğsümde uyuyordu en azından şimdi oda yok . 2 buçuk aylıkken başladı şimdi 4 aylığız . 1 buçuk aydır hiç hatırlamıyorum doğru düzgün uyduğunu .