_BirAnne ikicocukluAnne_ benimkide erkek bizimkide destek alınca ayağa kalkıyor zaten kısa tutarsak oturmaz kalkar yürür
prensler_-_ Lalins benim bebeğim 6 aylık koyuyorum desteksiz ilk başlarda on tarafına acitmasin diye minik yastık koyuyordum şimdi cikartiyor kendi geziniyor kurtardım oldu amnem bizide koymuş hiç problem olmadı boyumda 172
etipuf Deletedmom27337 ay ben kesinlikle karşıydım ama yapacak bişeyim kalmadı artık. Sever inşallah bizimkide ☺️
Deletedmom27337 etipuf valla hiçbirşeye karşı olmadım eskiler ne yaptıysa yapıyorum rahat ediyorum 😂 yoksa tüm gün memede kanepeye popom yapışıyodu 🙈 bacak ve kuyruk sokumu ağrıları başlamıştı. Şimdi aşırı rahatım daha çok ilgilenebiliyorum :)
gunes20 Lalins yürüteçi doktorlar önermiyorlar.. hiç yürüteç e bindirmedim. Eksiklğini de hiiiç hissetmedik.