Balarisi_melisEla gece 11’den sabah 9’a kadar sallayıp en sonunda saçlarımı yolduğumu bilirim. Uykusuzluktan sürekli ağladığımı bilirim. Ama şunu anladım ki uyumayan çocuk ne yaparsan yap uyumuyo:) sürekli bahanesi oluyo yok atak yok diş:) ben sadece uyku aralıklarını takip ederek yani uygun saatleri bularak biraz daha rahatlamıştım. Bir de destekli uyutmayı bırakmak lazım o yüzden yavaş yavaş sallamayı bıraktırmaya çalışıyorum:)