momofa Aa gerçekten mi? 😲
İlk defa duydum onlar hakkında şikayet. Ben Mustafa Bey’e gidiyorum hiç böyle bi sorun yaşamadım o kadar ilgili o kadar nazik ve cana yakın ki ve çok profesyonel geliyor bize . Verdiği, yaptığı, söylediği herşey kızıma çok iyi geliyor.