Urazkom biz hiç memnun değiliz. Eda hanıma gitmeyi bıraktık. Devlet hastanesi doktoru mantığında. Odasına sürekli birileri girip çıkıyor. Randevuyu zamanında almıyor. Topuk kanı alınması gerektiğini söylemeyi unuttu, geç aldırdık onun yüzünden. Eşi de sürekli odasına girip çıkıyor, bence hiç profesyonel değil.