Pozitifanne1 Asafbey44 hapı yut ve hapı yuttum ben de yat 😁😁😁şaka bir yana hap kullan korkma bir şey olmaz
Symsylmz Asafbey44 yarar ins benim başıma iki defa geldi 🤭 tabi şuan sizi iyi anliyorum kaygı endişe yaşıyorsunuz ama içinizi ferah tutun 🌼
Kuzeyyyyy Asafbey44 Yarar canim ben evlendigimde taa ertesi gunu aksam uzeri icmistim sonucta aradan gecmemiski zaman
Beyzazeynep Asafbey44 yumurtlama doneminiz mi? Nasipte varsa olur ertesi gun hapi bi yontem umarim ise yarar.
Kuzeyyyyy Asafbey44 Asafbey44 Bisey olacagini sanmiyorum canim dedim ya ben taa ertesi gunu aksam uzeru icmistim🤩
Lizbon Asafbey44 Olacağı varsa oluyor canım 🙅🏼♀️ Bir sonraki ayı beklemekten başka çaren yok. Bu arada ertesi gün hapıyla %2’lik dilime sapmış bir insanım ben 😂 çokta şeey etmemek lazım
Asafbey44 Lizbon şu an hiç düşünmüyordum gurbette tek başıma bakıyorum ogluma daha yürümüyor bile tuvalet egitimi yok inşallah olmaz hiç hazır degilim
1bocek1cicekannesi Lizbon ajsjsjc o dilimde bende varım oğlum ertesi gün hapına rağmen oldu. Yiyecek ekmeği varmış 16 aylıkken de oğlum kızıma hamile kaldım şuan 1.5 aylık 🙈 yanımda uyuyo