Asafbey44
Yahu nasipte varsa zaten bu vesileydi, olacak. Yoksa telaşa gerek yok. Hayata devam. Gelirse de gelmezse de Allah’tan. Müsterih olun ☺️ Unutmayın Allah kimseye taşıyamayacağı yükü vermiyor. Ayrıca 5 ay yumurtlama zamanında denedigimiz halde hamile kalamadım ben