tontisbebegim Azyef Mom72626 Nurell FatosToprakDeniz mom5643 tubabdullah tmmzysf20 Efemm MihrimahRabia Balkiz20 Balkupum2505 merhaba hanımlar dün götürdük doktor 1 gün geçmiş birşey olmaz dedi.. tomografi çekmedi. Sadece kusma birşey ifade etmez ek belirti olması lazım dedi, gözde kayma, kafada şişlik, bilinç kaybı, çok huysuzluk, çok yorgunluk gibi. Çok şükür geri eve geldik❤️
tmmzysf20 tontisbebegim bence goturun bnm oglum dustu bn hmn gpturdum 2 gun gozlem altında tuttum kusarsa gtr hmn dediler gt bnce ⚠
Efemm tontisbebegim kendi aracınız var sa saglık bakanlıgı arayıp aracın plakasını verıyorsunuz durumu anlatıyorsunuz dısarı cıkmanız için izin cıkartıyorlar karantınada olmasınız sorun degıl arayıp ızın alın hastaneye ıgötürün
Charlzey Karantinada olmanız engel değil pandemi hastanelerinde pozitif ya da temaslı hastalara bakıyorlar.
Azyef tontisbebegim iyi çok sukur amaç içinizi rahatlatmak sonrasında keşke dememekti rabbim bir daha kımseye yaşatmasın esirgesin bebelerimizi 🤗