tontisbebegim çok geçmiş olsun. Benim oğlumda başının üstüne düşmüştü, doktorumuzu aradım huysuzluğu var mı gözlerinde kayma var mı ve kusuyor mu diye sordu hayır dedim. 6 saat içinde Kusarsa acile gidin dedi. Ve bizimki 5. Saat kustu. bizde acile götürmüştük. İlk 6 saat çok kritik demişti acildeki doktor ama huysuzluğu olmadığı için tomografi çekmemişti film çekmişti sadece normal kusma gibi duruyor demişti. Bizi bi saat hastanede tuttu( 6 saat tamamlansın diye) sonra gönderdi. Sizin 24 saat olmuş bence normal kusmadır o, ama anormal bir durum gözlüyorsanız da doktora götürün. Çünkü sorun varsa ilk 6 saatte belli oluyormuş ama çok nadir 72 saate kadar uzayabiliyormuş etkilerinin meydana çıkması.