Eminelif20 benim uykudan çektiğimi kimse çekmemiştir 😭😭 6. ayına kadar fln kolikti geçen 3 4 saat ağlardı toplam 4 saat fln anca uyurdum gündüz de 3 uyku yapardık 6. aydan sonra 2 uykuya düştü şimdi 13 aylık tek uyku az geliyor çok mızmız oluyor sürekli ağlıyor 2. uykusunu çok zor uyıtıyorum ama ağlaya ağlaya 1 saat sürüyor bu arada gece uykusu 1 senedir yok hala toplam 4 max 5 saat uyuyorum kaçta yatarsa yatsın sabah 8 de kalkar ister 12 ister 2 zaten uyutsam da 3 4 saat sancı çekiyo ağla ağla sabah ediyoruz ağlamadığım gün yoktu böyle hayat mı geçer bilmiyorum