realistbirhayalperest 14 aylik oglum var 11+4 haftalık hamileyim isteyerek oldu inşallah herşey düzene girer oglum kolikti 1 yasina kadar, hala emziriyorum 4 aylik olunca kesmeyi dusunuyorum kendi de birakir diye umut ediyorum benim için çok zor olucak gece çok kez kalkıyor ama biri olduğunda beni hiç aramaz çok akıllı ama geceleri beni zorluyor inşallah kardesi doğana kadar düzelir. Hayırlı olsun canim hep iyi düşün iyi olsun ne güzel birlikte buyuycekler kimseye ihtiyaçları olmuycak 😊