Canım Allah analı babalı büyütsün 🙏🏻 Bizde prezervatifle korunurken hamile kaldık oğlum 2 yaşındaydı hamile kaldığımda çok ağladım çocuk düşünmüyorduk çünkü ve 2 sene de bu şekilde korunmuştuk. Şimdi 7.5 aylık hamileyim ve kızım olacak kısmetse. Allah inşallah kolaylığını verir diye dua ediyorum. Öyle ya da böyle büyüyorlar biraz zor olsa da. Tek dileğim sağılıklı bir bebek olması ve kolik bir bebek olmaması. Zira oğlumda 6 ay gaz sancısıyla uğraştık🙏🏻😅🤷🏻♀️