Beyziikoo Esmamehmet Yani böyle bir ortama şekerpare olabilir, irmikli tatlılar olabilir, çikolatalı ıslak kek olabilir ama browni tarzı olann🤗🤗🤗
Bal-Kaymak Esmamehmet bak görüntü böyle. bu resimde üzerine kakao ve kahve koymamışlar ama bence o şekilde lezzeti daha güzel 😁Benimde canım çekti 😁 https://www.img.gen.tr/image/LFE
Esmamehmet Bal-Kaymak kedi dili buskivisiyle yapsam boyle pasta tarzi kat kat daha guzel olmaz mi acab
Esmamehmet Bilmukabele ben kendime güveniyorum. Ki onlar da bana guvendikleri için bu durumdayim. Ay cok heyecanliyim 🥰
meyaski Esmamehmet yine siz bilirsiniz tabi. Ama linkini attığım bu tatlının aroması çok güzel. O gün yapmasaniz bile bir gün deneyin mutlaka 🙈😁
Bal-Kaymak Esmamehmet Öylede olur tabi. Ben kuplarda servisi daha şık buluyorum. Tatlı ile tuzlu aynı tabakta hoşuma gitmediği için belki. O yüzden böyle öneride bulundum. 😁
Mom62636362 Esmamehmet yiyen herkes çok beğeniyor, elbette öyle çok aman aman zahmetli bir tatlı değil ama çok lezzetli, şimdi olmasa bile kaydedin bir ara yapın, bayılacaksınız 🌺
Pinar_04 Vanilya Ewet bayan öğretmen nedir bunlar deyince Şener şen sayar oda alır vezir parmağını dilber dudağını doldurur aqzına 😂çok qüzldi ama