Bebe bisküvisi ile muhallebi kıvamına getirip deneyebilirsiniz. Benim oğlumda içmiyordu öyle yapıp kaşıkla veriyorum alıştı. 8 bebe bisküvisi katiyorsam yarım çay bardağından biraz fazla süt ekliyorum. Bebeğim 1 yaşında olduğu için çok yüklemek istemiyorum açıkçası. Fazlasını da istemiyor zaten