Mbal iyi gelmediğini okumuştum bende hatta içerecekseniz 2 yaştan önce vermeyin diye okumuştum. Eşimin ailesinin cifligi var doğal olarak o yuzden süt elimizin altında olunca içir kızım içir sonra alışamadığı için içmez diyorlar ben sadece 1 kere denedim baktım içmiyor zorlamadım tekrar da denemedim sevmedi içmiyor dedim . Onlar da seni emdiği için icmiyordur deyince kapandı süt mevzusu :)