ArdicEge ben kendime açtırdım 1200 lira olmuştu kapatmak istediğimde hepsi kesintiye uğrayacak dediler bende neyse dedim ödüyorum.Şöyle birşey var Türk lirası daima değer kaybettiği için altın fonu alabiliyorsunuz, ya da karışık sepet yapıp mesela biraz altın biraz bric fonu hisse senedi vs vs alıyorsunuz.Ben biriktiremediğim için bulaştım ama yapabilseydim altın alıp atmak daha mantıklı bence ama o istikrara sahip değilim😎