ArdicEge bizde 4 buçuk yıldır var. Vakıftan yaptırdık biz.arkadaşım orda bu işi yapıyor çünkü. Oğlum dogdugunda bu hesabı açtık. Arkadaşım olduğu için pek bilinmeyen şeyleri de bu şekilde ögrendim. İlk 5 yıl parayı çekemiyorsunuz. Çekiyorsunuz aslında paran %100 devlet güvencesi altında ama yıl dolmadan çekersen tüm getirileri geri alıyor. Ana paranı geri alıyorsun. Mesela ben oğluma açtım 200 tl yatırıyordum sonra eşimin işleri iyi gidiyordu biriktirip birkaç ayda bir 5.10 ara ödeme olarak yüklü yatırdım. Mesela 10 yatırdığımda 15 olarak hesabıma düştü. Bir tutar belirtip her ay onu ödemek gerekiyor fazla da olsa kafana göre olmuyor.yada benim gibi ara ödeme diye ekstra yatırabiliyorsun. Bir kere bu para tamamen haciz gibi durumlardan muaf. Devlet tarafından bile bes hesabı haczedilemiyor. Yok sayılıyor. Arkadaşımın dediğine göre çok şirketler bile parasının bir kısmını burada tutuyormuş. Ayrıca 10 yıl düzenli ödemede çocuk emekli oluyor. Yanlış olmasın 56 yaş mı neydi sadece yaşını bekliyor. Bu önemli bir detay. 5 yıl sonra paranı hesabı kapatmadan getirileriyle beraber tamamen çekebiliyorsun. Ama arkadaşım olduğu için bana güzellik yaptı. 1 poliçe içerisine 3 hesap açtı. 200 tlyi 100+50+50 olarak 3 e bölüp aynı poliçe içine aldı. Bunun nedeni de bişey olur da parayı çekmek istersem 2 hesaptakini alıp 1 ini bırakıp amaç getirileri de almak. Dediği gibi de 3 yıl sonra çok paraya ihtiyacımız oldu. Ve o hesaplardan 2 sini alıp 1 ini bıraktık. Kesinti olmadan aldık da hepsini. Şuan halen ödemeye devam ediyoruz. 5 yıl falan kaldı oğlum emekli olacak 😄 sadece parayı çekmek istediğinde hemen vermiyorlar. Dilekçe yazıyorsun 15 iş günü içinde hesabına yatıyor. Bankaya gidip alayım yok. Bizimki 14 günde yattı mesela. Diğer bankalarda da sistem aynı mı bilmiyorum. Ama Vakıfta bu şekilde. Bildiklerim bu şekilde