2melek1kizannesiyimm Ev kötüydü ama boyamadan girdik mı diyosunuz anlamadım ama benim tuttuğum evde boyasızdi hatta kapkaraydi heryer ama boyadım tavanı duvar kapısına kadar oyuzden çıkarken boya veya parasını ver diyemedi zaten pisti kapıdaki camı telle ovdum okadar pisti çıkan ev sahibiydi üstelik ama beyefendi sokakta duran kombi borusunu apartmanda düğün yapanlar tarafından siyah yeri kırılmış onun parasını istedi düşün ki biliyo bizden kaynaklanmadığını sonra o evin ordan geçtim de ne yenisini almış ne takmış parayı yedi bildiğin oyuzden uğraşma ver parasını madem 50 lira için huzurumu bozmadım ama helalde etmedim .