melike5461 ben 2017 de hisardan almıştım çeyiz setinden çok da uygun olmuştu ve modelleri çok zarifti gören herkes de çok beğendi, jumboyla aynı fiyattı ama jumbo modelleri çok sıradandı normalde daha kaliteli denir ama hem jumbo modellerini beğenmemiştim hem de kalite olarak bir fark da göremedim. Takip etmek gerek dönem dönem çok güzel indirimler oluyor.