melike5461 Günaayydınn güzel annişlerr 😍 Yemek takımı almayı düşünüyorum kızlar alıp memnun kaldığınız markaları söyler misiniz. Karacaya baktım ama hiç iyi yorumlarla karşılaşmadım ordan almayı düşünüyodum siz hangi marka tercih ettiniz önerir misiniz ☺️
dygusalmom97 melike5461 Karaca kullanıyorum ben 6 yıl oldu neden kötü yorum yapmışlar ki memnunum ben ablamda kullanıyor uzun yıllardır onunda bi sorun olmadı
JackDaniels melike5461 Porland💜 Günlük yemek takımımı oradan almıştım inanılmaz memnunum. İki takım aldım bazen misafire bile çıkartıyorum
melike5461 dygusalmom97 Bilmiyorum ki sorun yaşayanlar olmuş ama beğendiğim modeller var karacada çok hoş tabaklar.. Yorumları görünce biraz korktum açıkcası ama yorumunuz beni rahatlattı ☺️
melike5461 Ah_neredeee_vah_neredeee evet porland güzel günlük yemek takımımı ordan almayı düşünüyorum
Barlasb10 Kütahya porselen almıştım çok araştırıp hala kırılan parçaları temin edebiliyorum bu önemliydi benim için 4 yıl oldu alalı 3 yıldır kullanıyorum
Alanbebek melike5461 benımki hala yeni gibi takım bozulmadıgı muddetce degıstırmeyı dusunmuyorum ama bozulursa tekrar bime gelirse ordan alırım heralde gri ye falanda gelıyor sade şık takımlar bak ıstersen bı 🤗
melike5461 Hibou Bende bu şekilde almayı düşünüyorum porland günlük karacadan yemek takımı 😍 teşekkürler ❤️
Sumeyye89 melike5461 yeni bir takım aldım trendyoldan Karaca’nın farklı desenli ceşidi olan her bir tabakta farkı çiçek desenleri var boyut olarak çok çok iyi corbalıkkarı falan çok büyük değil ister kahvaltı ister yemek takımı olarak kullan tabi kişi ve ihtiyaçlara göre değişir memnuniyetlik
Deletedmom_26 melike5461 Royal Victoria yemek takımım ama kullanmadım daha kahvaltı takımımda Royal severek kullanıyorum 🙄 günlüklerim Kütahya porselen 😄