Benımde oğlum sarılıktı 22 23 degerını gorduk hastanede yogun bakımda bı gece yattı 11 ıle ertesi gun taburcu oldu cok zor gunler gecırdım bebek uyku galındeydı sureklı uyandırmak ıcın cok ugrasıyoduk amıyodu arkadına maama verıyodum hemen sutumu sagıyodum. 2 saat emmesı gelınce sutumu bıberonla verıp tekrar mama verıyodum. Sekerlı su yerıne ozellıkle yogun bakım doktoru soylemıstı erkek bebekse ozellıkle hıpp kullanın demıstı genede senın tercıhın butcenıze gore alırsınız. Ama mutlaka emzirmenın arkadına 30 yap arada 60 cc yap bakalım bebek ne kadarını bıtırcek mamanın fazlanı yemez zaten ve zamanla cocuk aglamaya aktıflesmeye uyanık kalmaya baslıcak bi dene derım. Bende korkmustum benı emmıcek dıye suan 4 aylık emıyor. 1 aylıkken salıgımız bıtmıstı cocuk ac oldugu ıcın atamıyor doyurun kaka cısle atıcak hastalı cok gecmıs olsun tekrar cok fazla yazmam herkese cevap bıldıgım bı konus oldugu ıcın yazmak ıstedım