Ah canım korkma üzülme sakin kalmaya çalış, kızım doğdu kuvozdeydi sarılığımız 3,5 ay boyunca devam etti yani hastaneye yatacak kadar yukselmiyordu ama normale de düşmüyordu 9-11 arasında biluribin değeri gidip geliyordu kızım sarı kara arası bişeydi yüzünün rengi anlaşılmıyordu, 3,5 ay boyunca biz de çok çektik sarılıktan genetiğe kadar yolladılar bizi, 5 kere topuk kanı alındı, hiç bir şey çıkmadı çok şükür, en son doktor dedi ki bu anne sütü sarılığı çok istersen risk alırım dersen 1 hafta boyunca emzirme üstünü sağ ve dök mama ver dedi ama sonra tabi memeye geri dönmeyebilir ama duzelir sarılığı dedi, ben yapmadım bunu 4. Ayından sonra yavaş yavaş geçti 6. Aylıkken ak pak oldu 👍