Fer4hh ben de diyorum ki size araştırılmış bir mevzu bir doktor dedi diye yanlış yönlendirme yapıyorsunuz yenidoğanlar için değil ay olarak daha büyük olan bebeklere siz araştırın o alanın profesörü ne demek iyi günler ☺️tek doktor böyle dedi diye doğru olmuyor bir cok uzmanın demesi lazım nette de okuyun lütfen