Daaammllaa benim kızım 51 günlük gözünde çapaklanma olmuştu 40 gün boyunca göz yaşı kanalı tıkalı olduğu için demişlerdi doktorda damla verdi zaten kullandım 40 ından sonra geçmişti olmuyor artık maşaj yapman gerekiyor,zaten 3 aylık olunca göz doktoruna mutlaka muane için götür .bende sütümle silmiştim kaç kez ama geçmiyor genelde bebeklerde oluyormuş bu daha gelişmediği için göz yapısı sıkılma damlası yoksa damla al kullan 2 hafta demişti bana günde 4 kez 1 damla