Pembecik 1prensannesiiii Bizimde suyumuz azalmış boynuna kordon dolanmış derken sezeryana alındım 3 kilo doğdu şükür bizde kurtulduk :) ağrılar mahvetti bni de ameliyat sonrası
1prensannesiiii Pembecik sağlıkla büyüsün inşallah canım. Kaç günlük oldu bebişin🥰 evet ağrılara katlanılır gibi değil ama bebeğinden sebep katlanıyosun❤️ Allah isteyen herkese tattırsın bu duyguyu🙏