Pembecik çatı darlığı vardı ve nstde sürekli sancı çıkıyordu ben hissetmiyordum sezaryen oldum 37+3te 3155 gr doğdu bebeğim çok ağrım oldu benim germeleri felan biraz hissettim komple bayılttılar ama şimdi ağırlarım hafifledi daha iyiyim şükür❤️ Sağlıkla büyütürsünüz inşallah sizde🥰