saimemiray06 Hiç merak edip hem kendinzii hem de bebeğinizi huzursuz etmeyin lütfen. Komşumun iki bebeği de aynı durum yaşadı. Ama iki kuzucugunda maşallahı var🙂 büyüdükçe kapanıyor. Sizin yavrunuz da inşallah şifasını bulacaktir
gurbet_gelini12 Yenigelinnn Allahım şafı ısmıyle şifa versın bebegınıze Rabbım sıze bağışlasın benım oglumda da vardı ıkı ay ıcınde kapandı ınsallah gecer
Yenigelinnn Zeh2020 belirti yoktu sarılık ve enfeksiyondan kuveze almışlardı orada muayenede üfürüm olunca kardiyoloji bakmış o şekilde anlamislar
T-B-B Zeh2020 belirti yoktu Ama 12 parmak olarak dünyaya geldi yani her elinde bir parmak fazladan bu yüzden kalbini kontrol ettiler
YelizNis Ben daha hamileyken kalbinde 2 tane delik olduğu söylendi. Ankaraya gitmemiz gerektigi. Tabi ben salya sümük ağladım. Sonra 6 aylık kontrolümüzde kapandığını söyledi kardiyoloji. Özetle kapaniyormus. I
Nlgn16 Yenigelinnn canım öncelikle Allah şifa versin benim başıma gelmedi ama kuzenim öyle doğmuştu benim tek çare doktorlar ne derse onu yapmak dikkat edersen büyüyünce hepsi geçiyor benim kuzenim şu an 23 yaşında evlendi bile sabret dua et şükret canım Allah yardımcın olsun ama üzülme her şey de vardır bir hayır 😇🥰