Yenigelinnn Kızlar aranıza yeni katılıyorum henüz 6 gün oldu doğum yapalı bebeğimi enfeksiyondan dolayı kuveze aldılar bugün ziyaret günüydü. Doktorla görüştüm bana enfeksiyonda düşüş olduğunu ama kalbinde üfürüm duyduklarını kardiyoloji doktorunun bakıp 3mm delik olduğunu söyledi iki ay sonra kontrole getirirsiniz kapanmazsa anjiyo yapılır dedi kolum kanadim kırık bir şekilde ağlaya ağlaya döndüm eve aranızda başina böyle birşey gelen var mi çocuk doktoru beni çok korkuttu sizin doktorulariniz nasıl bir yol izledi
Yesillimon Yenigelinnn Ah canım benim çok gesmis olsun Rabbim şifa versin yavrucaga daha küçük oldugu için birseyler yapilabilir belki😥
Haticedd Yenigelinnn 6mm di doğduğunda Mart’ta 3mm olmuştu Eylül gibi tekrar getirin demişti doktor kapaniyormus iki üç doktora götürdük bizde bitanesi kalbi delik eski Türk filmlerindeki gibi sanmayın herkes delik doğuyor kapanıyor demişti Hepimizin yavrusuna sifa versin bizde randevu alıp gideceğiz tekrar
T-B-B Öncellikle çok gecmis olsun Ama tabi doktorlar daha iyi bilirde ama büyüdükçe o delik kapanir ki neden beklemiyorlar Benim kizim 31 aylik onunda kalbinde delik var ama git gide küçülüyor dedi doktor
Ommalik Hiç üzülme canım benimde varmış doğduğumda, büyüdükçe kapanmış. Rabbim şifa versin inşallah. Bol dua edin ve ihmal etmeyin inşallah, sizde güçlü olun ki bebişe iyi bakasiniz.
gezentianne Yenigelinnn Canım içibi ferah tut o kadar cok duydum ki çevremden genelde kendiliğinden kapanıyor
Yenigelinnn gezentianne evet annemde bu şekilde teselli etti canim o da çok fazla olduğunu genelde geçtiğini soyledi
iSLaMLiNa Yenigelinnn Rabbim safi ismiyle şifa versin insAllah kapanır kimseyi evladiyla sinamasin Rabbim
Aselsmomy Yenigelinnn sizi niye endiselendirdiler bu kadar anlamadım her insan kalbi delik doğar bu sonradan kapanır sen üzülme canm dualarım sizinle