Bebegimm1 bende şeker vermedim hiç çok şükür, zaten izinde vermedim o yüzden biz kötü olduk ailemle neymiş efendim çocuğu çok seviyorlarmış o yüzden çocuğa bakmak istiyorlarmış tamam basında bu çocuğun birde anne babası var yani, bu konuda çok şükür kayınvalidem asla karışmadı sağolsun ama kendi annem ve babam bıktım gerçekten psikolojim alt üst