Ebrubayy Benim bebek ilk ay bile sadece 600 gr aldı. Kan sonuclari, viramin suzeyler her sey iyi. Biraz fazla haraketli bebek ve biraz da genetik. Benim sutum hep fazla vardi, sütüm oldugu surece mama da vermem airf kilo alsın diye. Bize de doktor mama onerdi sonra 2 baska doktora da danistim onlar sutun varsa mamaya ihtiyaci yok çünkü hastalık da yok, kan sonuclari iyi dediler. Bence cok takmayin kiloya, tum bebekler tombul olacak degil. Benim bebeğimin kilo dusuk ama 13 ayda bir defa hastalandi, evde hepimiz hastaydik ve en kolay o atlatti. Ben 2 gun yataktan kalkamadim o evde kosturuyordu. Kilolu bebek saglik bebek olacagini anlamina gelmiyor.