Ebrubayy benimde kızım 5 ay 6 günlük. 2940 gr doğdu, 4. Ay kontrolünde 5740 gramdı.. çok emmeye düşkün değildi. Doktor minyon bi yapısı var dedi. Dışarıya ilgi de artınca iyice az emmeye başladı zaten memede zaman geçirmeyi sevmiyordu. Doktorumuz mama önermedi. Bir memeyi emiyordu ancak bir seferde. Ama sağıp verdiğimde iki memeden çıkan sütü biberonla emiyordu bi seferde. Biz de önce emzirip, sonra kalan sütü sağarak vermeye başladık. 5. Ay kontrolünde 6090 gr çıktı. 1 ayda 300 gr civarı almıştı. Doktorumuz ek gıdaya başlattı. Çok da kötü değil kilosu dedi, zaten minyon yapısı var çok normal dedi. Yani çok da kafaya takmayın. 5. Ayda doğum kilosunun iki katına çıksa yeter bebeğiniz.