Leonmom annem doğum yaptım bir hafta kaldı ve gitmek zorunda kaldı Kayınvalidem de çalışıyordu.Yalnız kalmak benim çok istediğim birşeydi zaten.Dikişlerim 10-15 gün içinde toparlandı her işimi yapabildim ve bebeğimle baş başa bolca vakit geçirdim onu tanıdım kendimi tanıdım ve hiç zorlanmadım desem yeridir.İyi ki de yalnızmışım lohusalık falan hiç kafaya takmadım sadece biraz gergindim ama eşim sağolsun hep alttan aldı anlayış gösterdi ve hiçbirşey anlamadan 40 gün bitti hatta 40.gün İstanbul’dan Samsun’a ev taşıdım el kadar bebekle yalnız başıma Allah herkese benim gibi lohusalık nasip etsin 😄