Leonmom ben cok fazla büyük sözü dinledim eve kapandım, bebek hasta olur diye ne onu cıkardım ne kendim dışarı cıktım, bebekte de her şeye yetmeye çalışacağım diye kendimi tükettim sonuç tükendim, 50 gün oldu yeni yeni biraz gülümsemeye başladım.
siz kimseyi dinlemeyin cıkın gezin mümkün mertebe normalleştirin olayı.