FmBetull meyaski benim bebeğim 5.5 aylık.Ben 12-18 aldım çok emin olmamakla birlikte ama oradaki çalışana sordum oda 12-18 alın kışın olmaz falan dedi.Zaten 12-18 almasam 9-12 alacaktım aralarında 2 cm oynuyordu o yüzden büyük aldım
Alpingo Keremikoo içi tüylü değil ama cok sıcak tutuyor ben -5 e kadar kullandım üzerinde bi battaniye atardım..en büyük bedenine bi bakarsın canım zaten stok yok ama sen bilirsin:)
FmBetull Keremikoo benim gittiğim mağazada da 2-3 tane vardı zaten.Ama 1 aya kadar gelicek montlar falan demişti çalışan
ceyhunun_annesi Keremikoo e bebekten aldim ben resim atmayi bilmiyorum ama çoban düğmeli yazarsan çıkar koyu gri ici tüylü olanı aldım
ceyhunun_annesi Keremikoo 200 tl ye aldım ben sağolsun bi tanıdığımız kendi indirimini kullandırdı mağazada vardı stoğu ben mağazadan aldım cok-da beğendim sıcacık tutar diğerleri bana ince geldi
Keremikoo ceyhunun_annesi evet modeli cok hoş bende begendim. Bakayim e bebeke magazada bulurum belki. Tesekkurler